Dagboek zaterdag 22 april - Reisverslag uit Hranice, Tsjechische Republiek van HIJ - WaarBenJij.nu Dagboek zaterdag 22 april - Reisverslag uit Hranice, Tsjechische Republiek van HIJ - WaarBenJij.nu

Dagboek zaterdag 22 april

Blijf op de hoogte en volg HIJ

25 April 2017 | Tsjechische Republiek, Hranice

Hallo ouders,

Vandaag ( zaterdag), moesten we om 5 uur ’s ochtends bij forum hadriani zijn. Toen heeft Beppie ons naar het vliegveld gebracht. (de bus)
We hebben anderhalf uur gereden. In die tijd hebben we spelletjes gespeeld en werden we overhoord door Marco op toonladders, echt skeer, haha
Toen kwamen we aan op het vliegveld en waren we erg vroeg dus hadden we nog ‘’even’’ tijd om te winkelen. In het vliegtuig hadden we turbulentie en ‘bijna’ iedereen heeft het overleefd.
Sommige mensen zijn gestorven door de geschiedenisverhalen van Mats.
Toen we in Tsjechië landden, begonnen het net te regenen.
Nu gaat Lieke schrijven en wordt het verhaal leuk. Zodra we waren geland begon het moordspel. Het doel van het moordspel is om iedereen uit te moorden. Dat doe je door iemand ongezien een kusje op de wang te geven. De eerste moord werd gepleegd door Esther op Gudrun.
Vervolgens gingen we met de bus naar Hranice en daar hadden we een hele mooi sovjetflat. Elke kamer heeft een sauna en een chocolade modderbad. Verder heeft het hotel nog drie zwembaden, een dierentuin, een binnenspeeltuin, een pretpark, een vijf sterren restaurant en speciaal voor Mats een tijdmachine om naar de geschiedenis te reizen. De schilderijen zijn van chocola en als je die opeet beginnen ze tegen je te schreeuwen.
Toen hebben we even gebruik gemaakt van de faciliteiten en daarna hadden we onze eerste repetitie, het ging zo goed dat we de rest van de week de hele tijd in het chocolade modderbad konden zitten. Maar we moeten nu stoppen want de buicie komt ons masseren.

Kusjes van Charlotte, Esther, Gudrun en Lieke. Haha nu zijn jullie allemaal dood. Oja, en ook nog een slaapwekkend verhaal van oppas Mats!