Zondag 23 april - Reisverslag uit Hranice, Tsjechische Republiek van HIJ - WaarBenJij.nu Zondag 23 april - Reisverslag uit Hranice, Tsjechische Republiek van HIJ - WaarBenJij.nu

Zondag 23 april

Blijf op de hoogte en volg HIJ

26 April 2017 | Tsjechische Republiek, Hranice

We werden lekker vroeg wakker gemaakt door ‘I like the flowers’. Na het ontbijt gingen we repeteren in de repetitie ruimte. We hebben daar het nieuwe stuk ‘In C’ gekregen. En daarna hadden we lunch en gebeurde er niets speciaals. Daarna hadden we rust. Toen gingen we wandelen. We hebben een leuk stukje van Hranice gezien. We hebben door het bos gewandeld en langs de rivier. Daarna gingen we lekker eten, we kregen vlees in saus en verzopen frietjes. Het was heerlijk. Bij het avondprogramma hebben we het spel dirigentje gespeeld. Eén iemand is de dirigent en de rest doet hem na. Degene in het midden moet dan raden wie de dirigent is. Daarna gingen we lekker slapen.
Groetjes van Sjors, Diederik en Tigo

• 27 April 2017 - 08:20

Erwin Petersen:

Vandaag Koningsdag. Hoe heeft de groep dit gevierd?

Ik neem aan met een gezamenlijk gespeelde versie van het Wilhelmus die door Marco mooi is gearrangeerd? Mischien zelfs een drankje gedronken bij de Nederlandse ambassade in Tjechie? Oranje T-shirts? De Nederlandse vlag gesminkt op beide wangen?

• 27 April 2017 - 10:02

Anne Marie Petersen-Westerman:

In ieder geval door het zingen van het Wilhelmus bij het ontbijt! Veel succes, maar vooral ook veel plezier, bij de concerten vandaag!